Saturday, August 3, 2013

Kirsikook biskviitkattega

Tsaukii!!

Täna hommikul oli mul tunne, et peaks ikka koristama ja kui ma tulin laudast koos 20 munaga, sisi hõikas isa, et tee kooki, meile tulevad külla Lippurid ja Schneebergid..No eks ma sisi mõtlesin, et mis teha  ja õnneks olid mul ahjukanad juba valmis...soolase koha pealt oli asi lahendatud...

Esimesi marineeritud kurgipurke ja mahlapurke keldrisse viies ja riiulile ladudes, leidsin ma viimased kirsikompotid. ning koogi maitse ja sisu oli otsustatud.... tuleb kirsikook...

see oli ideaalne idee, sest kooki kiitsid kõik ja tõesti selle meekoogi kõrval oli minu kook veelgi maitsvam....ja mulle pole iial öeldud,et ma olen väärt noor naine!


Pildid hetkel. retsept tuleb kuangi hiljem...hetkel nii seo päike väljas, et seda ei saa raisku lasta.

 Siin on vaid pool koogist..sain suure plaaditäie maitsvat kooki ja pärast  oh üllatust... minu serveering on südamekujuline...ops..

No comments:

Post a Comment