Tuesday, July 30, 2013

Vahvlid

Tere. kaunist suveööd, mu kallid lugejad!

Eile õhtul tuli isu vahvlite järele ja nii ma siis tegingi mingi 21 ajal taigna ja kuskil poole 22st hakkasin vahvleid küpsetama. Kokku ma vist küpsetasin neid u 1 öösel....väsitav.. alguses oli isegi huvitav neid teha,aga jh siis vajus ära..Ikka ulme kogus tuli neid,aga pooled söödi mul tegemise ajal ära ja sisi täna hommikul enamus...hetkel on veel mõni torbik alles.

Aga retsept ka, mida ma teen täitsa peast ja tunde järgi..



 Vaja läheb:
4 muna
150g võid
1,5 l u piima
5-6 spl tärklist
120g suhkrut( maitse järgi)
400g jahu


Vahustasin võid suhkruga ära, lisasin munad, vahustasin pisut veel, seni kuni oli ühtlane mass.. eLisasin piima, jahu..tärklise....segasin ühtlaseks....Jahu tuleb nii palju lisada, et tainas on vedel, et kui lusikaga tõsta, siis voolvab peaaegu nagu puhas piim,aga pisut paksem. Eks katsetage ise! ;)
Aga vahvleid võib igatmoodi kujundada...mina tegin ns vahvlirulle ja tegin ka mõne kausikese...


ja sorbetti tegin ka õhtul, mis sai hommikul ilusti valmis...Aga jäätisesööjad võivad julgelt vahleid süüa jäätisega.. :)


Nii palju oli siis hommikul...tglt mõni kausike oli korvis,aga siiski....




No comments:

Post a Comment