Friday, September 26, 2014

Kodused kotletid

Heihei...Elu on kiire ja suvi on justkui nagu märkamatult mööda läinud.
Tehtud on palju, hinge on kogunenund palju häid mälestusi ning toidumaailmas olen samuti kogemusi juurde hankinud.
Seeni on sellel aastal palju ning mul on seentest juba kõrini. Talveaega ootavad keldririiulitel võiseened, seeneseljanka, jääkapis aga seenekaste ja pizzatäidised.

Lisaks veel pohlamoos, kus sees kabatšokk ja õunad, muid kompotte ei teinud, eelmisest aastast veel nii palju alles ja puuviljapuud olid sellel aastal suhteliselt tühjad.
Muidugi ema teeb juba pool aastat hoogsalt erinevaid veine, mis lähevad tuttavatele väga peale.




Täna ma olin  taas tegus inimene ja väntasin vanaaja kombel hakkliha käsimasinaga. Tunnnike tööd ja 3kg hakkliha oligi valmis. Ja siis tegin perele kotlette, keedukartuleid ja kastet- tavaline kodune toit.
Nagu te teate, siis ma teen asju peast ja tunde järgi, seega retsept on üldine.

Kodused Hakkkotletid:

700 g hakkliha
1 sibul hakitud
soola,pipart( veskisegud)
till, maitseroheline
manna-50g +paneerimiseks
kaerahelbed. 50g
2 muna

Tee nii:
Sega omavahel kõik komponendid, maitsesta soola-pipraga. Sega juurde manna ja jahvatatud kaerahelbed.
Ning asu kotlette mätsima ja praadima. Samas võib väga edukalt kotlette ahjus 190 kraadi juures küpsetada.




No comments:

Post a Comment